dilluns, 9 de gener del 2012

Dilluns 1 de gener del 2012


Quan van acabar ses campanades, es papà va anar a dur es cotillons de sa cuina, però quan va tornar, va dir que no hi eren, i sa mamà va dir:Ai!!! me'ls he deixat a ca nostra!!! i en Xavier i jo vam anar a cercar-los i a les 00:30 vam obrir es cotillons!!! vam riure molt perquè a dins hi havia un nas de pallaso,dents de dràcula, un gorro un poc estrany i lo de sempre.
Quan vam arribar, es meu cosí i jo vam jugar amb sa DS després vam anar a dinar, al cap d'una estona vam seguir jugant amb sa DS, després vam anar a ca meva a fer es cafè i es meu cosí i jo vam jugar a Monopoly Electrònic. Després ens vam trobar amb es ”FANERS” per dir es versos, jugar i cantar. Quan vam arribar a ca nostra vam veure sa tele una estona i després vam anar en es llit.

2 comentaris: